לפי הערכות, בשנה הנוכחית, כמות האנשים שגולשים באינטרנט דרך מכשירי הסלולר עומדת על למעלה ממיליארדים. גלישה באתרי האינטרנט השונים דרך מכשירי הנייד הפכה כיום לאחת מהתופעות השכיחות ביותר בקרב הציבור העולמי, לכן מן הראוי לנצל את השימוש בפלטפורמה הנהדרת הזו אם ברצונכם להקים אתר באינטרנט דרך פנייה לאחת החברות המעניקות שירותי בניית אתרים. בשורות הבאות נציג מספר דרכים שונות הנחשבות לפופולאריות ולמומלצות ביותר עבור בניית אתר סלולארי או שדרוג אתר קיים.

בדוק את ביצועי האתר דרך המכשיר הנייד

יש ברשותך אתר באינטרנט? האם הזדמן לך לראות אותו דרך מכשיר הסלולר על גבי מסך הרבה יותר קטן? במידה ועדיין לא נחשפת לאתר שברשותך דרך מכשיר הנייד, אנו ממליצים לך להקליד דומיין מתאים ולבחון זאת עוד עתה ולקבל תמונה כללית יותר לגבי האופן שבו הוא נראה ומתפקד על ידי גלישה ושיטוט בטלפון הנייד. באופן טבעי חלק מהאתרים שמופיעים במכשירים הניידים בעת גלישה באינטרנט נראים טוב יותר וחלקם פחות. אתר בלתי מקצועי הוא כזה שיציג תכנים מעוותים או חלקיים על גבי מכשיר הסלולר, או שיתקע ולא יאפשר שימוש רציף בשל אחסון אתרים לא מספיק איכותי.

אפיון האתר ותרשים זרימה

אתרים מוצלחים באינטרנט הם כאלו שיתפקדו נהדר גם בפלטפורמה הניידת, ואילו אתרים שהגולשים יעדיפו לעזוב אותם מיידית, בין אם מדובר בגלישה דרך מכשיר הסלולר או דרך המחשב הביתי, לא יהיו בעלי נוכחות ואינם יציעו ממשק משתמש נוח וידידותי. במטרה להימנע מעזיבה מיידית של גולשים מן האתר, יש ראשית לבצע עבור האתר אפיון ותרשים זרימה במסגרת בניית אתרי אינטרנט, בצורה פשוטה ואינטואיטיבית. במהלך השלב האמור יש לוודא שהאתר לא יכיל שטחים בלתי רלבנטיים או ריקים.

התאמת תכני האתר לטלפונים ניידים

במהלך אפיון האתר, יש לדאוג שהוא יתרחב או יתכווץ רספונסיבית ובאופן האידיאלי במטרה להתאים את עצמו לפלטפורמות ולדפדפנים השונים, מהם בדרך כלל מתבצעת הגלישה. בנייה של אתר מקצועי תיעשה דרך יצירה של תכנים ממורכזים בתוך האתר דרך התייחסות לטלפונים ניידים עם מסכים קטנים שמסוגלים להכיל כמות מוגבלת של מידע.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *