דיו למדפסת EPSON מאד מומלץ לדעת ממי קונים, וזאת משום שבעת האחרונה אירעו מקרים לא מעטים של מחסנית תחליפית חסרה או יבשה, מחסנית פגומה, ואפילו שבורה ובלתי שמישה לאחר הפתיחה. התקלות הללו קשות מאד לטיפול, משום שלא רק שאתם צריכים להוכיח לבעל החנות שהמוצר היה פגום מלכתחילה, הוא יתקשה עוד יותר להוכיח את זה ליצרן או לספק שלו. בנוסף, המחיר אינו זול בשל עלויות יבוא קמעונאיות אליהן הוא מחויב. מה הפתרון? לעבור לרכוש בחנות יציבה יותר, שהספקים מאמינים לה והיא מבטיחה רק עבודה מקצועית מול כל לקוח: חנות אינטרנטית שאינה תלויה בתשלומי שכירות ומסי עירייה ועל כן מקצה לעצמה את כל המשאבים לטיפול במוצרי ההדפסה.

כל ראש דיו נבדק במעבדת בוטיק

הבדיקה בוחנת האם הראש הגיע מלא, לא יבש, עם חומר איכותי להדפסה. נמצא פגם או חשד לפגם? ראש הדיו נשלח מיד לספק. אליכם, כלקוחות, יגיעו רק ראשי דיו נקיים מתקלות, אשר מספקים תפוקה של 100%, לשימוש ארוך טווח.

משלוחים עד כתובת הלקוח

בין אם ראשי הדיו נועדו לבית העסק ובין אם הם נועדו לבית שלכם, נער המשלוחים יגיע עד לכתובת שלכם עם החבילה. לא תצטרכו לפגוש אותו במרכז הדואר, במרכז המסחרי או בצומת הגדולה של היישוב. מבחינתכם, פשוט תמתינו למוצר והוא יגיע הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים.

מוציאים משלוחים תמיד, ללא עיכובים

המשמעות היא שאם התקשר אלינו מישהו שאינו בקיא בתחום כמו דיו למדפסת, אך מבקש להזמין ראשי דיו, אנו לא נעכב את ההזמנה עד לבואו של איש IT. אנו נסייע ללקוח להבין מהי המדפסת שלו ואלו ראשי דיו הוא צריך. בדרך זו כל מי שיש לו מדפסת יזכה לראשים המתאימים. לדוגמה, אם יש לכם מדפסת EPSON מדגם מסוים, רק דיו למדפסת EPSON שיתאים לה הוא שיישלח, לאחר בירור מעמיק של נציגי השירות הטלפוני או באינטרנט.

מחירים נמוכים, חיסכון של 70% מעלויות ההדפסה

מחירים נמוכים אלו יהיו תמיד בחנות זו בשל הסכמי יבוא מחמיאים שאנו חתומים עליהם מול הספקים והיצרנים השונים. דבקות ברכישה מאתנו תזכה אתכם במחירים נמוכים שיחסכו לכם עשרות עד מאות שקלים להזמת דיו למדפסת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *