אם אתם מחפשים דרכים להוזיל את רכש הדיו שלכם במשרד או עבור המדפסת הביתית, אתם בוודאי מודעים לקיומן של מחסניות הדיו התחליפי. במאמר זה נסביר כיצד לוודא שהן אכן זולות יותר ממחסנית מקורית. הכסף המזומן שכל מחסנית עולה – לא זו בלבד שאינו הפרמטר היחיד, הוא עשוי להטעות אתכם שמדובר במוצר זול, כשלמעשה מולכם ממש מצוי מוצר יקר.

איכות הדיו

הדבר הראשון שצריך לבדוק הוא את האיכות של הדיו במחסנית התואמת. אז נכון, רובנו לא באמת יכולים לבדוק זאת בתנאי מעבדה, ולכן חשוב לגשת לפירמות דיו למדפסת תואמות ידועות, לקרוא מי הן ומה הן, ועד כמה הלקוחות מרוצים מהן? מחסנית עם המלצה חיובית חוזרת מעידה בדרך כלל על טיבו של הדיו שנמצא בתוכה.

משקל הדיו בתוך המחסנית

למותר לציין שהוא צריך להיות בדיוק כמו המשקל במחסנית מקורית. לכן, מומלץ מאד, ביום הראשון לשימוש במדפסת להצטייד במחסנית מקורית אותה לא תפתחו ובה לא תשתמשו, שבאמצעותה ניתן יהיה לערוך השוואה. לחילופין, פשוט בדקו מהו המשקל של מחסנית מקורית חדשה. כאשר מידע זה מצוי בידכם, ניתן לבקש מהמוכר בחנות שיבצע מדידה מהו משקל הדיו במחסנית. זהו שירות שמקובל לבקש ממוכרים בחנויות דיו למדפסת. כמובן שמחסנית עם דיו בכמות חסרה תהיה טובה פחות מהמחסנית המקורית, ולכן גם יקרה ממנה ללא קשר למחיר שיופיע על התווית.

אחריות על מחסנית שנרכשה

כמובן שהספק של דיו למדפסת תואם צריך לצייד אתכם בכתב אחריות שזהה בזכויות שלו לכתב של ספק מחסנית דיו למדפסת מקורית. מדפסות מסוימות מזהות שהושם דיו תואם ולעתים מגיבות בצורה לא טובה כל כך למהלך זה. יחד עם זאת, כשהדיו באיכות טובה לא אמורה להיות בעיה. למען הסדר הטוב, חשוב לוודא שעם החשבונית אתם מקבלים גם כתב אחריות בו תוכלו להשתמש אם יהיו תקלות במחסנית דיו למדפסת בה הצטיידתם, כמו שתקבלו באתר https://www.comjet.co.il .

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *