השאלה היא לא איך רוכשים דיו למדפסת אלא איפה רוכשים אותו. אם גם לכם נמאס לגשת לחנות הדיו עם סרגל ומשקל ולמדוד את גובה הדיו ואת מסת המחסנית, אם גם אתם רוצים לדעת שאתם מקבלים שירות איכותי ללא עוררין וללא פשרות, ושכל עבודות הבדיקה נעשו על ידי המוכרים ולא על ידכם, אתם צריכים ללמוד כיצד לבחור את החנות. במאמר זה נלמד כיצד להבטיח כי בכל רכישה תקבלו מוצרי דיו למדפסת מושלמים בין אם תקנו מקוריים ובין אם תחליטו להשתמש בתחליפיים.

גשו לחנות המוכרת את מוצריה באינטרנט באופן בלעדי ללא חנויות פרונטליות

חנות כזו תבטיח לכם עבודה סופר מקצועית. היא לא עוסקת במכירת חומרה ומחשבים ולכן יכולה להקדיש את כל זמנה ומרצה לעשיית בדיקות, התחקות אחר מוצרים פגומים כבר כשהם מגיעים במשלוח מהספקים ולהקטין החזרי לקוחות (כמוכם) כמעט לאפס. על כך, לא רק אתם צפויים להודות לה, הספקים כבר מזמן עושים כן על ידי כך שהם מוכרים לחנות זו דיו למדפסת בתעריף נמוך מאד בהשוואה לחנויות פרונטליות. הדבר מאפשר לה למכור לכם במחירים נמוכים עד 70% מהשוק ועדיין להישאר ברווח.

ודאו שהחנות מסתמכת על כל סוגי דיו למדפסת

ודאו שהחנות מוכרת גם דיו למדפסת מקורי וגם דיו למדפסת תחליפי. ריבוי חברות ופירמות דיו למדפסת מעיד שהיא מאד חזקה בשוק ומצטיינת במחירים נמוכים המאפשרים לה למכור לכם בזול. בחנות זו יגדל הסיכוי שתמצאו מוצר זול וטוב כאחד.

מומלץ לבחור בחנות המספקת משלוחים עד לכתובת היעד

משלוח לכתובת היעד הוא ללא ספק נכס עבורכם כי זה חוסך לכם זמן המתנה במרכזי חלוקה. משלוח עד ליעד מגיע עם שליח מקצועי המספקת את החבילה עטופה ומוגנת, עם מוצרים חדשים המוכנים לשימוש ארוך טווח.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *