ראשית לפני שמתחילים חשוב לציין כי ערכנו סקרים רבים וניסיונות בכדי להגיע למידע ולספקים האמינים ביותר בתחום לכן הכנסנו לכם גם דרכי פניה בכתבה למומחים בתחום הדיו והטונרים כך שתוכלו גם להזמין מוצרים מעולים באיכות הדפסה טובה ובמחירים זולים מאוד שגם אנחנו הופתענו.

מדפסות לייזר – שמקבלות טונרים

באמצעות סמן לייזר מדויק מדביקה המדפסת את אבקת הדיו למקומות הנדרשים בדף, לאחר מכן האבקה נאפית בתנור המדפסת והדף המוגמר מוכן. מדפסות אלו מסוגלות להדפיס בקצב גבוה מאוד ולעמוד בעומסי עבודה קשים מבלי להיתקל בבעיות. החיסרון של מדפסות אלו הוא המחיר, גם המדפסת עצמה וגם הטונרים הממלאים אותה יהיו יותר יקרים מן האלטרנטיבות אך הטונרים אמורים להספיק למספר דפים מודפסים גבוה, כך שתחת רמת פעילות מסוימת מדפסות אלו יהיו האפשרות הנכונה יותר כלכלית.

מדפסות הלייזר אינן צבעוניות בדרך כלל, ישנן מדפסות לייזר צבעוניות אך המחיר שלהן גבוה בצורה משמעותית והמחירים של הטונרים הצבעוניים הם בדרך כלל לא משתלמים.

מדפסות הזרקת דיו – שמקבלות מחסניות דיו או ראשי דיו

מדפסות הזרקת הדיו הן המדפסות הקלאסיות אשר, כפי ששמן מרמז, מזריקות את הדיו הנמצא במחסניות אל המקומות הרצויים בדף. קיים מגוון מאוד רחב של מדפסות הזרקת דיו והן משתנות בקצב ההדפסה ובעומסי העבודה שהן יכולות לעמוד בהם. מדפסות מסוג זה יהיה במרבית המקרים צבעוניות והמחיר של מחסניות הדיו הצבעוניות אינו יקר בצורה ניכרת כמו במדפסות הלייזר.

בין אם ברצונך לרכוש דיו או טונר למדפסת יבנה או כל עיר אחרת מספקת מספר בחירות לרכישת ציוד ההדפסה ומומלץ מאוד לעשות השוואת מחירים ולוודא כי הספק שלך מציע לך אחריות על המוצרים ואת הדרך הנוחה ביותר להשיג אותם. ישנן אלטרנטיבות כיום לציוד ההדפסה של המותגים אך חשוב מאוד לוודא כי בחירה בדרך כזו או אחרת לא תוביל למצב בו לא תהיה לך ברירה אלא לרכוש מדפסת חדשה.

דיו כמעט בחינם האם יש דבר כזה?

המומחים שלנו הינם חלק מתאגיד כלל ארצי של ספקי דיו או טונר למדפסת בפרט וציוד הדפסה בכלל. הם מספקים משלוחים בחינם לכל הארץ, אחריות של שנה על כל המוצרים ומחירים הזולים בעד לכשבעים אחוזים משאר האלטרנטיבות לכן עשינו כבר את העבודה בשבילכם – שווה ואף כדאי לפנות לספקים המומלצים שלנו באתר https://www.comjet.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *